|
Sv: Den store felles ED-tråden
Så herlig med så mye å lese igjennom bare siden torsdag!
Jeg skulle holdt sengen igår, men turde ikke avlyse cafe-besøk med en venninne. Ble sittende på cafe å hive i meg ibux og paracet....ja ja, ble ihvertfall litt bedre! Så måtte jeg handle i hele går og tok massasje kl.16.00...jeg har stivnet helt til i nakke og skuldre også....det er ikke så lurt med massasje når man er syk, men jeg orket ikke mer vondt.
Jada...dårligere igår kveld. Nå har jeg sovet til 11 idag!!!!!! Fortsatt bare trøtt og utrolig tett. At jeg aldri lærer og legger meg den dagen jeg blir syk!!!!!!! Ikveld skal vi ha 6 par på tre retter og attåt...festlig!!!!! Kanskje jeg skal ta paracet og ibux intravenøst!?!?!?!?!! 
Husker ikke hvem som skrev hva...men jeg er enig i at jeg selv ikke føler at det er jeg som er blitt tynnere, at Monica er seg selv og at kroppen er gått litt ned...rart det der!!!!!!!?!?!?! Tror vi er så vant med å være den som er stor. Derfor tror jeg det er viktig å ikke gå ned for fort. Viktig at hjernen henger med og blir vant med forandringene.
En lykkens dag!!!!! Jeg har gått ned 0,8 kg.!!! Kan jo ikke måle meg med Streber og Titti og Valkerut....(var det du som gikk ned 2 kg....jeg roter sånn med hvem som skrev hva... ) men jeg er strålende fornøyd. Nå har jeg stått stille i en måned!!!!!
Her går det i te, papirlommetørkler og bønner om å bli bedre snart for jeg skal lage mye mat......og kaker og .....har ikke energi akkuratt....
..over til noe annet...Uansett hva man velger i jula, velg å kos deg med god samvittighet og møt eventuelle kilo opp med fornuft om at sånt skjer når man velger å kose seg....eller...nyt at de andre gafler i seg, du vet hvordan det smaker, kan alltid smake det når som helst, men nå, denne jula er det min jul til å fortsette å velge sunt! Jeg koser meg ennå med barene, kjeksene, creme brulee! Men viktig å velge så er det mye lettere å stå for det man har gjort...med et smil 
God helg!