Vis enkelt innlegg
Gammel 11-12-10, 03:37   #350
monix1973
Nytt Medlem

Medlem siden: Nov 2010
monix1973 er på en erverdig vei

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

heisann!
har vært her inne og lest masse siden jeg startet på Spisdegslank sitt kosthold 23nov. Har til nå gått ned 6 kilo, og veldig fornøyd :-)
Har funnet ut at Mandelbrødet er favoritt av brødsortene, mange av middagene er gode, porsjonene blir man vant til, og har bestilt en pakke pepperkaker til jul :-D
Ettersom jeg sliter med å komme i gang med egentrening, fant jeg min måte å få oppfølging på vekt, cm og beregnet fettprosent på. Bailine 2 ganger i uka, der du blir veid og målt hver 14. dag. Fungerer perfekt ;-)
Litt dyrt, men for meg absolutt verdt det. Har lavt stoffskifte (7år siden ble påvist), vært plaget med stivhet i kroppen om morgenen (tatt en time å få kroppen i gang), spesielt fingerledd har vært vonde. Dette forsvant etter 1 uke med Spisdegslank. Jippi !
Har ennå ca 15 kg igjen til første mål, som er 70kg, men ser lyst på tilværelsen, ettersom alt ser ut til å gå rette vei !

Ha en super helg alle sammen, og takk for alle de gode innleggene, som hjelper på å holde motivasjon og viljestyrken på plass !

Monica