Opprinnelig lagt inn av guro
Av en eller annen mustisk grunn datte ned mange B-ord i meg når jeg leste dette. Balkong, badstu, bade ...
Ja, det var B-tiden...
Homøopaten målte forgiftningene med en maskin som kalles for Vega-tester. Hele systemet er utviklet i Tyskland og bygger på teorien om at hvert organ i kroppen har sin egen frekvens. Så sender de inn denne frekvensen inn gjennom pekefingeren og måler motstanden i kroppen. (Veldig-veldig enkelt forklart). Så hun måler hvordan lever, lunger, beinbygning, ledd, hud osv har det + matvareallergi, forgiftninger +++. Det hele er gjort unna på mindre enn 1 time og det gjør ikke vondt!
Vegatest har vært til stor hjelp for meg. Min erfaring er at den er en god veileder når det gjelder hva jeg kan spise og ikke spise, men den er ikke 100% pålitelig, mer 90% pålitelig. Det er mer hjelp enn helsevesenet har klart å gi meg!
Jepp, har tatt håranalyse for å finne ut av vitamin- og mineralubalanser og mangler i kroppen. Men det var etter noen runder hos homøopaten, slik at da hadde jeg klart å rense ut diverse forgiftninger!

|