Vis enkelt innlegg
Gammel 10-12-10, 20:44   #9
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Høyt Kolestrol. Farlig eller ikke?

Jeg har det siste halvåret gått på sykehuset og tatt mange blodprøver hver måned. Jeg er så fyktelig slapp og vil gjerne vite hvorfor.. Deriblant har de målt kolesterolet hver gang. De har en referansemåling fra endel år tilbake. Sammenlignet med den har kolesterolet bare gått NED! Legene har spurt hva jeg spiser og må gi ganske nøye liste. De VET at jeg går på lavkarbo, spiser mye fett og proteiner og karbohydratene begrenset til grønnsaker. Da jeg var på sykehuset sist gang denne uka fikk jeg beskjed om å fortsette med måten jeg spiser for det funker på kroppen min.

I neste uke skal jeg tilbake på sykehuset for å få "dommen". Da har de tatt prøver over et halvt år og statistikken skal legges frem for meg... Jeg VET at kolesterolet har gått enda mer ned, jeg er bare spent på hvor mye! Det eneste de har stusset over er at blodsukkeret mitt er omtrent stabilt uansett når på døgnet de har målt! Jeg måtte ta dem et lite kurs om lavkarbo..