|
Sv: Desemberskravletråden
Opprinnelig lagt inn av HeleneV, her.
Ble ikke noe veiing på meg i dag, for jeg forsov meg litt og fikk det litt travelt på morran... Men men, fri i morra -så da er det på vekta.
Men dere; jeg er ikke så veldig inne på ketosestixen enda så jeg har et spm:
Ketosestixen viser hele tiden ketoner, men varierer på hvor mye utstag det er (Fra 2+ til 4+). Jeg tenker at så lenge det er utslag på ketoner er jeg jo i ketose og det skjer en lipolyse i kroppen. Altså ketose er ketose....? Er da utslaget på ketoner på stixen kun et speilbilde av hvor rask vektnedgang/lipolyse jeg oppnår? Har jeg forstått det rett? 
Evt. hvilke erfaringer har dere med ketosestix'en ifht utslag/tempo på vektnedgang?
Slik jeg har forstått det er det nok at du har utslag. Om den er lys eller mørk avhenger av hvor mye du drikker.
Jeg måler kun på kvelden ( hvis jeg er litt usikker) ca 2 timer etter siste måltid.
Når det gjelde vektnedgang går det veldig i rykk og napp. gikk tilogmed opp i vekt(Og jeg har ikke spist de på meg). Over tid har jeg vektnedgang- DET ER DET SOM TELLER
Jeg skiver ned vektnedgangen hver mandag, så får jeg bedre oversikt og det er motiverende og se det er forandringer selv om det ikke føles slik.