|
Sv: Jeg spiser ikke kjott!
Takk for svar!
Jeg skjonte ikke helt at man maatte inn paa forumet for aa sjekke om det hadde kommet noen svar (tenkte det skulle komme en varsling paa mail), saa det er derfor jeg har vaert litt treig.
Det er garantert matvanene mine som har gjort at jeg har lagt paa meg. Jeg har tidligere lagt paa meg omtrent like mye, og gikk det ned igjen paa et halvt aar med ekstremt lavt kaloriinntak, mye trening og brukte i tillegg avfoeringspiller.
Det sier kanskje seg selv at jeg ikke hadde det saa greit den perioden.
Den vekten holdt jeg av meg i flere aar ved aa trene regelmessig og ikke overdrive paa usunn mat. Problemet mitt i det siste har vaert en blanding av en skade i beinet som gjorde at jeg saa vidt kunne ta en kort gaatur paa ti-femten minutter per dag, noe som har gjort meg veldig trist og demotivert ift riktig spising, i tillegg til et relativt fresht samboerforhold, som kjent gjoer at man ofte "koser seg" litt ekstra.
Jeg er naa supermotivert, baade med hensyn til trening og riktig spising. Takk for tips om Fedon-diett (men er ikke har litt tjukk?).. Jeg faar nok ikke tak i Fedon-broed her jeg er, men faar da heller begrense meg til svaert sjeldne unntak naar det gjelder broedspising =)
|