Vis enkelt innlegg
Gammel 10-12-10, 15:35   #4
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Trappe opp før jul?

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.

For meg er ikke julemat bare forbundet med godterier og sånt, men med det å faktisk fråtse i mat. Når alt kommer til alt gir jeg meg selv klapp på skulderen for at jeg verken har lyst på eller spiser noe "galere" enn cashewnøtter og en mokkabønne i ny og ne.

Skal lage lavkarbomarsipan i helga da og håper den blir god! Lys melkesjokolade og potetgull og sånt frister ikke uansett så det går fint. Var en eks-kollega innom på jobben i dag, hun er også litt inne på dette med lavkarbo og hadde med seg noen små nøttekaker. Hun påsto hardnakket at det var nesten ikke søtt i dem! *host* De var knallsøte jo! For søte for meg egentlig, hadde holdt med en brøkdel av det søte i dem synes jeg.

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat