Kjempeflink du Mille, gratulerer. Hipp Hurra Titti og Streber for nedgang !, og heia Monica - (for snart er det din tur også)l og Grotingelinn, inspirerende baking du har... håper hjemmesituasjonen er bedre nå...?(har lest langt bakover her). Her er det vel overstått Julebord, for så Spania ferie (hvor vi strandet pga streiken), deretter hadde jeg bursdag i går ...men alle fristelsene tross alt, med litt ekstra vin og god mat...veiing viser 2 kg ned siden sist....jippi juhiuuu trallallalala så ble jeg så glad - fin bursdagsgave altås..har sjekket vekta flere ganger for jeg kunne ikke tro det...- så jeg blei så glad så.... Det betyr at jeg har nådd mitt første delmål også... ) Ellers begynner jeg å få mange kommentarer nå...nektet meg selv til å kjøpe nye klær...og nå begynner jobbuniformen å bli litt stor.....ser ut som en sekk..hehe så spørs om ikke jeg må finnne meg i å finne en ny snart... Leste forresten at Monica nevnte noe om at kommentarene gikk over til ...hvor mye skal du ned da....og nå er du vel tynn nok vel....der er jeg nå....hmmm rart det der... Må si at jeg ikke helt klarer å tro på at jeg har gått ned selv, tenker at det ikke er meg men bare vekta som har gått ned...til tross for at klær ikke passer så bra lengre...er jeg jo livredd for at det ikke skal vare og at jeg skal gå opp igjen...noen andre som føler det slik...?