Vis enkelt innlegg
Gammel 09-12-10, 22:57   #508
streber
Seniormedlem

streber sin avatar

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 50
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Tenkte på det i dag jeg også, at det ikke er mer enn ca 3 måneder vi har holdt på, men jeg føler også det er svært lenge, mulig det er fordi jeg har styrt med de samme 19 kiloene siden jan 09-+5 kg jeg har hatt i mange år som Hetland mener skal av.
Vanskelig å finne små nok størrelser jaaaa, tror jeg ler meg fordervet, kan love deg det ikke blir et problem til 17.maiKommer til å legge på meg i julen og jeg har jo 11,5 kg igjen NÅ ,aldri i verden om jeg får av ca 15 kilo på 4 måneder-men om du har rett i at vi raser ned etter jul, har jeg IKKE tenkt å klage TittiDET kan jeg love.

Da jeg startet å ta tak i disse kiloene som kom på iløpet av et halvt år( ja, jeg vet, det er helt utrolig hvor fort jeg kan legge på meg)trodde jeg at målet mitt om å ha tatt de av innen konfen til datteren, 15.mai 2011 var svært realistisk, men med mange misslykkede kurer bak meg begynner jeg å få dårlig tid. Men håpet om å komme ned i 73 feks, før konfen, er der enda.

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat