Vis enkelt innlegg
Gammel 09-12-10, 03:24   #498
Mille89
Medlem

Mille89 sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Bergen
Mille89 er ny på veien

Sv: Den store felles ED-tråden

Hjemme! Og som dere skriver! Klarer ikke huske allt jeg burde kommentere, unntatt GRATULERER Streber!!! Så deilig

Disse fudgene dine grotingeling skal jeg prøve i helgen, er bedt på pepperkakebakst hos mamma.

På turen endte jeg opp med å droppe alt av ED-produkter....Skjedde feil ved bestillingen igjen, og da reiste jeg med 15 poser soyantter og to kjekspakker. Så fant ut at jeg ikke vlle leve på nøtter gjennom hele ferien. Vært flink og valgt lavkarbo hele tiden, egg til frokost og kjtt og salat til middag. Litt frukt, mørk sjokolade og litt is har det blitt. Og OST. Franskmennene jeg bodde sammen med, de kan spise ost de!!!!!

Men ikveld var vekten på 90,1, så har ikke gått opp tre-fire kilo som fryktet Får se hva den sier om morgenen og ta det derifra. Nå blir det skjerpings frem til jul. Idag ble det faktisk fase en,,,(hvis man ikke regner med noen glass rødvin da. men i dette mørket unner jeg meg faktisk det)

Jeg må si at det er lenge siden jeg har gledet meg slik til jul! MAT. Og streber, denne STOORE utskeielsen du snakker om at du kommer til å ha i julen, synes ikke den høres så ille ut

Håper dere klare å kose dere i frjulstiden, og at ikke alt er bare fristelser og stress

Mille89 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: moderat lkhf Svar med sitat