Vis enkelt innlegg
Gammel 09-12-10, 01:42   #6
pesada
Juniormedlem

Medlem siden: Nov 2010
pesada er på en erverdig vei

Sv: Hjelp med ketolyse....

Okey =) Fettinntaket er herved økt! Kan dere si noe om hvor mange karbohydrater som skal til for å falle ut av ketose? Vet at det er individuelt, men kjenner at 15 kan bli litt lite for meg, for jeg er vegetarianer og har i 10 år levd med et høyt karboinnhold.

Har jo så vidt kommet inn i ketose, så vil nødig falle ut, men er det utenkelig at man kan øke til 20/25 og fortsatt holde seg i ketose? Og om man faller ut, når vises det på sticksene? For her må man vel prøve seg frem selv, mener jeg? Kan man si det så enkelt at om jeg en dag har spist "for mange" karbohydrater så vises det neste morgen, og på denne måten prøve seg frem til sin grense? For har forstått det slik at så lenge man holder seg i ketose spiller det ikke noen rolle om man spiser 5 eller 25 karbohydrater om dagen!?
Vil trening endre toleransen for karbohydrater i ketose, eller er dette en fast grense kroppen har upåvirket av ytre påvirkninger som trening +?

IGJEN, mange spørsmål.. Venter fortsatt på boken, men det var nok ikke noe sjakktrekk å bestille den nå i julestriden. Hehe..

pesada er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å holde meg under 30kh og 1500 kcal om dagen Svar med sitat