Vis enkelt innlegg
Gammel 08-12-10, 12:49   #2
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Svimmel og sliten..

Opprinnelig lagt inn av Shiny, her.

Tror jeg har påført meg selv en skikkelig smell, søkte på "svimmel" her på forumet, og har vel fått mine mistanker bekreftet. Føler alikevell for å få noen av deres mening.

Sist torsdag dro jeg på langhelg med ei vennine, klarte da å glemme alle vitaminene mine hjemme (multivit, tran og magnesium). Tenkte at det går sikkert greit... På lørdag havnet vi selvfølgelig på en kjempefest (spiste pizza og drakk en del brus også...), om morgenen på søndag våknet jeg med krampe i begge (!!!) leggene, samt at jeg var så svimmel og dårlig at jeg knapt klarte å reise meg.

Jeg har spist lavkarbo siden juli, med noen korte avbrudd og noen fester innimellom, men aldri hatt en fysisk reksjon som medførte at jeg var SÅ dårlig...

Høykarbo + alkohol er nok skylden i smellen ja.

Men om du ikke gikk på 0-karbo fra før skjønner jeg ikke helt hvorfor du hardkjører kroppen på det nå? Du har lavkarbo som filosofi ser jeg, da ville jeg spist mer karber enn du gjør nå og mer fett - med mindre du har en del fett som ikke synes på den menyen du oppgir?

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat