Vis enkelt innlegg
Gammel 08-12-10, 12:16   #1
Shiny
Nytt Medlem

Medlem siden: Aug 2010
Shiny er på en erverdig vei

Svimmel og sliten ...

Tror jeg har påført meg selv en skikkelig smell, søkte på "svimmel" her på forumet, og har vel fått mine mistanker bekreftet. Føler alikevell for å få noen av deres mening.

Sist torsdag dro jeg på langhelg med ei vennine, klarte da å glemme alle vitaminene mine hjemme (multivit, tran og magnesium). Tenkte at det går sikkert greit... På lørdag havnet vi selvfølgelig på en kjempefest (spiste pizza og drakk en del brus også...), om morgenen på søndag våknet jeg med krampe i begge (!!!) leggene, samt at jeg var så svimmel og dårlig at jeg knapt klarte å reise meg.

Jeg har spist lavkarbo siden juli, med noen korte avbrudd og noen fester innimellom, men aldri hatt en fysisk reksjon som medførte at jeg var SÅ dårlig...

I tillegg fant jeg ut på søndag at jeg hadde gått opp 1 kg, og innførte fra da av et 0 karbo-regime.

Svimmelheta som på søndag nok var fyllesyke, har gradvis kommet tilbake i går og enda verre i dag. Har knasket i meg et par rugsprø etter å ha lest litt her på forumet. Burde nok få i meg noen flere karber.

Det jeg har spist de siste dagene:

Mandag:
Frokost: eggemelk
Lunsj: salat
Middag: 2 løvbiffer, seterrømme, en halv tomat.

Tirsdag:
Frokost: eggemelk
Lunsj: 2 Kyllinglår og ost samt noe salat.
Middag: 2 kyllinglår, setterrømme, tacosaus og litt paprika.

I dag:
Frokost:: eggemelg, 1 kyllinglår.

Hva tror dere? Bedriver jeg plaging av kroppen, eller er dette noe som går over etter et par dager?