Vis enkelt innlegg
Gammel 08-12-10, 04:20   #85
Zillah
Seniormedlem

Zillah sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: Desemberskravletråden

Opprinnelig lagt inn av StineH, her.

Jeg sliter litt med det motsatte... -,-
Jeg står opp rundt klokken 6 hver dag, så jeg er trøtt allerede klokken 9 om kveldene..

Ja eg må jo for ordens skuld innrømme dét at eg sjeldan er oppe så lenge som til ni på kvelden LOL.

VOF kom i posten i går, og der står det oppskrifter på julegodis. Så no har eg så mykje snask å velje mellom med oppskrifter både der, på bloggar og her på forumet at eg må begynne å luke ut noko for det er jo grenser for kor mykje ein kan lage!

Min bane er sjokoladen. Eg skal ikkje kjøpe konfekt i år, for om han ikkje er i hus kan eg heller ikkje ete han. (Ungane kan vel få noko julestrømpeaktig fylt med sånt som eg ikkje liker - ikkje at eg plar stjele frå dei altså )

Men så var det nøttekakene da. Min store svakhet etter sjokkis. Kransekake og nøttekaker høyrer jula til for meg, og det kan ein lage på "lovleg" vis... men å klare å ikkje overspise på dei? Det vil jo vise seg. Skal i alle fall ikkje lage snop og kaker i god tid.

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat