Tråd: Kjempetrist
Vis enkelt innlegg
Gammel 07-12-10, 23:51   #11
Megvel
Seniormedlem

Megvel sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Alder: 53
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: kjempe trist:(

Hei!

Det er viktig at du velger en filosofi (atkins, ketolyse, skaldemann, fedon etc), da kan vi lettere hjelpe deg!

Som de andre sier er det viktig å tenke over hvorfor du vil dette (konfeksjon bør helst ikke være hovedprioritet om du har mye å miste, det er bonusen!). Det er også lurt å få oversikt over hva som hindrer deg (hvem var du sist du var tynnere, hvordan tror du det kommer til å bli om du blir tynnere, forventer folk mer av deg da? Gjemmer du deg litt nå? Veldig vanlig!) Noen vet ikke hvordan man spiser bedre.

De to enkleste måtene å få hjelp her inne er: Start en journal og følg (og skriv i) andres journaler.
I journalen skriver du (daglig) om meny (m drikke og trening) og hvordan det går. Mål vektutvikling ukentlig, veiedag velger du selv. Vekt imellom teller ikke. Poenget er (i punkt to) at du forsøker å få noen lesere av denne journalen, og så det er viktig å lese, hilse og følge andre.

Finner du noens journal med litt samme utgangspunkt som deg (som har gått ned masse og som har ført inn det jeg skriver over=) er det lett å kopiere deres menyer. Og om du følger andre som forandrer livsstil (som det du ønsker) i journalene, så følger de også deg! De som har mange grønne prikker under navnet sitt er veteraner her.

Folket her inne er veldig hyggelige og ønsker andre vel. Veldig få forumtroll å se. Lykke til!

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat