Vis enkelt innlegg
Gammel 07-12-10, 22:59   #489
Monica31
Medlem

Monica31 sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Titti, her.

Ja, jeg skjønner hva du mener, det har så fort lett for å skli ut når en begynner å unne seg litt ekstra, så lurt å skjerpe seg inn ja.

Slik som i dag som jeg begynner å gå tom for produkter så da kommer man litt ut av det liksom. Tipper jeg har produktene i morgen eller senest torsdag.

Hei Titti! Du har så rett. Har tenkt at jeg skal passe veldig på! Typisk meg å begynne å føle meg veldig trygg, så har jeg vært så flink så lenge og så...vips detter man ut av det fordi man unner seg feil ting for ofte! Nå som vi har jobbet så heftig for å bli slanke må jeg ikke lure meg selv nå.....så typisk egentlig.....idag er det full fase 2 dag og det føles godt. Har bestemt meg for å følge fase 3 med litt produkter også, men jeg slutter ikke med de knekkebrødene. Endelig kan jeg ha normal magefunksjon igjen....det er plagende i lengden altså....

Opprinnelig lagt inn av streber, her.

Heisann! Jeg kommer ikke til å bake lavkarbo i år, det vil vise seg hvor lurt det er, men Hetland var enig i at tanken er godI fjor bakte jeg mange sorter fantastiske lavkarbokaker, jeg,familien og gjester vi hadde elsket det.MEN jeg spiste for mye av det, fordi det var "lov", denne julen PRØVER jeg ut om jeg greier å holde meg til mindre mengder om det er littegrann"fyfy" det som er på bordet-kan slå totalt feil ut he he, er klar over det- men tester det ut i år nå. Neste år blir det lavkarbobakst ja, men da må jeg da vel for svarte svingende være ferdig med selve slankeprosessen vel??

Godt sagt Streber...du har fått meg til å ombestemme meg ...du er inspirasjonen idag! Nå skal jeg søren meg være tynn neste jul og heller nyte det da uten å tenke noe mer over det...skal ikke ofre det en tanke. Nei....fokus, fokus....fokus....det er lett å bli distrahert fordi det smyger seg på med "lovlige" mat/bakster/snop....
...Nå minner jeg meg stadig på at dette er selvvalgt og jeg har brukt masse penger på det. Skal ikke stoppe nå...

.......alle vakre, deilige damer...og deiligere skal vi bli...