|
Sv: Du blir glemsk av lavkarbo
Opprinnelig lagt inn av Aeryth, her.
Definisjonen av fakta er jo at det nettopp det - fakta. Ikke mening, synsing, tro - men bevist at det er slik. Hva den enkelte mener er rett for seg må ikke forveksles med fakta.
Ja, denne diskusjonen har vært sivilisert. Så da er den jo bare god. 
Flere vil være enig i at de som person trenger litt karbohydrater. Men det er da snakk om synsing og ikke fakta. Ingen essensielle karbohydrater er så langt funnet, lurer på hvorfor? Men som jeg har sagt tidligere, mangel på bevis er ikke nødvendigvis bevis for det motsatte. Men når de har lett så grundig og forsket på dette i så mange år, så kan man si det ganske sikkert.
Men proteiner trenger vi og fett trenger vi. 
Og en ting til... Hvis du trenger å legge til noe i innlegget ditt, så går det an å redigere innlegget ditt. Klikk på "endre" på det. Du har noen minutter på deg fra du postet innlegget til å endre hva du vil uten at du får opp melding om at det er blitt endret på. I stedet for å ha tre innlegg etter hverandre som lett kunne vært ett innlegg.
Jo man kan mene å synse noe om fakta ja.Å di lærde strides vel om det er nødvendig med karbohydrater da.Jeg skal ikke si det er nødvendig,men jeg vil ha litt karber i kroppen min ihvertfall.Hva er så mye mer sivilisert med denne diskusjonen da?Vi blir jo aldri helt enig alikevell.Greit å vite om at jeg kan redigere innlegget,men om det er 40 innlegg etter hverandre er vel det opp til meg.Det virker som alt skal pirkes borti.
|