Vis enkelt innlegg
Gammel 07-12-10, 20:22   #221
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Du blir glemsk av lavkarbo

Jeg er enig i at fakta ER fakta. Men selv fakta kan være relative.. ALT etter hva de blir relaterte til. Og det er vel slik at det kan dannes SÅ mange ulike meninger..

50 karber ER 50 karber. For noen er det optimalt, for andre er det ALT for mye! Mye av fakta baserer seg på statistikk, men for å få et snitt MÅ noen være over snittet og noen under..

Jeg er en av dem som ikke kan leve på 15-20 karber; jeg blir megadårlig av det. Men på ca 50 karber er alt ok og jeg er da fremdeles i ketose. Andre igjen kan med 50 karber være laaaangt over ketosen..

Vet ikke om jeg er i nærheten av det det diskuteres, men jeg ville også bare ha et ord med i laget..