Vis enkelt innlegg
Gammel 07-12-10, 19:36   #11
Cassiopeia
Seniormedlem

Cassiopeia sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Cassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snill

Sv: Døgnrytme og forbrenning

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Er litt nysgjerrig på hvorfor du tror svinekjøtt skal være en stopper?

Livet har ført meg på andre veier enn inn på forumet her i det siste, men svar skal du da få, sjøl om det kommer seint.

Jeg har egentlig aldri spist mye svinekjøtt. Jeg har liksom ikke merka at det har gjort meg noe godt. Jeg føler meg ofte oppblåst og uggen etter en svinekjøttmiddag, og har jeg vondt et sted, så oppleves vondten(e) sterkere med svinekjøtt enn uten.

Svinekjøtt er også kjent (evt beskyldt, de lærde strides om temaet) for å gjøre revmatiske lidelser verre, så det kan muligens ha innvirkning på forbrenninga vår også?

Bacon, ribbe og nakkekoteletter er gode fettkilder, men det er kanskje ikke det fettet jeg trenger, og jeg tenker at det kanskje er dumt å begynne å spise mer av mat jeg ikke har opplevd som "god for meg" tidligere, bare fordi jeg trenger energi fra fett?

Journalen min
Cassiopeia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert er vel beste ordet. Nesten ketogent, men ligger nærmere Lindberg enn Ketolyse nå Svar med sitat