Vis enkelt innlegg
Gammel 07-12-10, 19:00   #33
Supera
Seniormedlem

Supera sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 41
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Aeryths oppussingsprosjekt

Ytterdør i boks! Moi er hovedsetet til NorDan (vinduer og dører) og så er det også en Gilje-fabrikk (dører) på andre siden av veien. Så jeg så på ukurante vinduer og dører. NorDan hadde masse vinduer, men ingen som passet. Gilje hadde masse ukurante dører. Jeg fant to som passet og som var aktuelle.

Jeg vil helst ha hvit dør og fant en som passet som egentlig ikke var så fin, men den vil stå fint med resten av huset tror jeg. Fant også ett sidefelt som hadde vært kult (tok bilde med sidefelt), men den tanken har jeg lagt fra meg. Liker ikke så godt sånne freste sporer i ytterdører... Den var så kjedelig...

Og så fant jeg en teakdør som jeg synes var nydelig. Den hadde profiler. Men... Når det først er teak, så er det kjipt å male den. Og så vet jeg ikke om teak passer til resten av huset.

Jeg endte på teakdøra. Den var så utrolig mye finere. Jeg får heller male den hvit hvis den ikke passer til huset. Den kostet bare 3000 uansett. Eller hva sier dere?

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Ytterdørhvit.jpg (80,9 KB, 26 visninger)
Filtype: jpg Ytterdørteak.jpg (135,0 KB, 31 visninger)

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat