Vis enkelt innlegg
Gammel 07-12-10, 12:38   #21
Augustina
Seniormedlem

Augustina sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Oslo
Alder: 41
Augustina har en fantastisk aura rundt segAugustina har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Kan dere si om dette er riktig?

Jeg leste et sted på forumet hvor noen skrev at folk som har en del overvekt fint kan spise lite kalorier da de tærer på eget fett og forstod det slik at fobrenningen ikke blir påvirket da man hele tiden har energipåfyll av sine egne fettlagre. Dette prinsippet gjelder ikke på normalvektige. Kanskje noen husker hvem som sa dette?

Uansett, å spise 1000 kcal høres likevel meget lite ut og porsjonsmessig utgjør det ikke stort. Jeg vil heller oppfordre trådstarter til å følge de andre rådene først før hun eventuelt gjør noe så drastisk. Hun har gått 0.5 per uke og det er en god vektnedgang, en veldig sunn sådan. Er ikke sikkert hun hadde så mye vann i kroppen og faktisk har gått ned i fettvekt. Har også sett at mange har en treg start før det tar av. Kroppen må venne seg til den nye kosten og tørre å slippe på kiloene. Nok fett har jeg forstått er viktig for at dette skal skje

Eller Motivated - en felles trenings- og motivasjonsblogg med 6 fantastiske jenter.
Augustina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - med oppmot 70 karbs pr. dag Svar med sitat