|
Sv: Farvel til pupper og ryggproblemer
Det jeg nå må ta stilling til er størrelsen jeg ønsker at puppene skal ha. Og det er vanskelig altså. Jeg har hatt store pupper hele livet mitt nesten. Og store pupper får såpass mye oppmerksomhet at de på en måte nesten har blitt en del av personligheten min (det høres utrolig teit ut...). Jeg har vært veldig tjukk, men tenkt at jeg jo i alle fall har kvinnelige former på grunn av de store puppene.
Jeg er livredd for å ende opp flatbrystet og tenker at D-cup sikkert vil være bra. Men samtidig så ser jeg at folk med D-cup driver og vurderer brystreduksjon (rundt om på nettet). Kanskje ikke plagene vil forsvinne om jeg bare går ned til D-cup? C-cup er kanskje et bra kompromiss mellom pupper og rygg.
Men så er det jo sånn at størrelsen på puppene er relativt til størrelsen rundt. Jeg har stort sett BHer i 70 omkrets, men også den siste jeg kjøpte var i 65. Og 65C er jo mindre enn 70C.
Og så sier jo selvfølgelig kirurgen at han aldri lover noe når det gjelder størrelse. Han kan prøve på noe, men stiller aldri garantier. Pupper er forskjelig og operasjoner er forskjellig. Det gjør ikke ting enklere akkurat.
Men uansett. Puppene kommer til å bli mindre, ryggen kommer til å bli bedre og puppene kommer til å flytte seg fra mageregionen og opp til brystregionen. Så bra blir det vel uansett.