Vis enkelt innlegg
Gammel 06-12-10, 15:39   #73
vaskeklut
Seniormedlem

vaskeklut sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 38
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Desemberskravletråden

Opprinnelig lagt inn av Kvakk, her.

For når jeg går inn på en BMI-kalkulator for å regne ut min trivselsvekt, så er 72 i øverste sjiktet av "normalvektig".. og jeg er jo faktisk 12 cm høyere enn deg..
Kanskje jeg skal få tatt en kroppsanalyse jeg også, for å se hvor jeg burde ligge...

Når jeg sjekker min BMI skal jeg ligge rundt 75kg.
Jeg har ligget rundt 75kg en gang i tiden, etter jeg hadde hatt kjeveoperasjon med låst munn og kun væskeinntak.
Det kan UMULIG være min BMI.
Jeg var så tynn at en kunne se skjelettet overalt på meg omtrent.
Med mindre det ikke er det som er meninga da???
Nei, i og med jeg har kraftig benbygning etc etc, så vil jeg ha 5kg mer på kroppen altså.
Vil ikke skal se ut som jeg kommer fra noe fangeleir heller.
Så jeg går for 80kg uansett.
Derfor bryr jeg meg ikke om hva BMI'en sier.
Det er MEG som skal være fornøyd med den vekta jeg finner jeg trives best i.
Og da snakker jeg ikke om å se ut som skjelett, som BMI'en vil at jeg skal gjøre.[/quote]

Æsj, BMI skal ta seg en hvetebolle. Det stemmer sjelden bra for enkeltpersoner uansett. Det er jo beregna på gjennomsnitt av en befolkning osv Hos meg sier BMI at idealvekta mi er på 55 kilo, men det er jeg langt fra enig i, da blir jeg så mager atte. Mager og med løshud. Herlig kombo Gå for de kg som du tror vil kle deg best du!

vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat