Anexiel - hvis du pleide å spise to - tre ganger i uka, da går jeg ut fra at du har hatt en svært alvorlig spiseforstyrrelse, og at du er i ferd med å bli bedre av den. I så fall vil jeg gratulere deg med å ha klart å komme så langt som til å spise to ganger om dagen. Det er en kjempejobb, og det står det respekt av!
Men du må huske at det fremdeles ikke er et normalt kosthold. Det er kanskje en enorm forbedring for deg, men for de andre her inne, og i følge all den forskningen som de forskjellige kostholdsfilosofiene forholder seg til, så er det ikke sunt å spise slik du gjør. Flere av oss har prøvd lignende ting som du gjør, og fått kropp, helse, forbrenning og flere andre ting ødelagt av det, for så å bli friskere ved å spise slik som alle forsøker å si at du bør spise.
Derfor er det nok slik at du har rett, det er en flott bedrift for deg å klare å spise to ganger om dagen. Samtidig har alle andre også rett, det er ikke et sunt, normalt kosthold. Og dette er ikke et nettsted hvor vi har spesialkompetanse til å hjelpe jenter som deg. Det eneste vi kan fortelle er hva som virker for oss, og bekymre oss for deg når du vil gjøre ting med kroppen din som ikke virker sunne.
Du trenger spesialister på din type problemer. Det er godt å høre at du har en lege som følger deg opp, og at du har blitt så mye bedre. Men jeg er redd for at det er lite vi kan gjøre for deg her, annet enn å støtte deg og fortsette å fortelle deg hva som er et sunt kosthold for flertallet av befolkningen 
Muskat