|
Sv: Fotballfrue Caroline
Dersom man går inn på vanlige spørsmål på siden hennes og går videre på "hvordan spiser du" kommer man inn på denne siden. For tre dager siden når jeg laget denne tråden sto det at hun spiste lavkarbo. Jeg reagerte på det. Men nå har folk på forumet protestert og hun har endret det. Men hun linker fortsatt til dette innlegget på samme spørsmål under vanlige spørsmål. Eneste grunnen til at jeg gikk inn på det in the first place, var fordi jeg så bilde av henne og tenkte hun var tynn og var nysgjerrig på hva hun spiste. Forid jeg ikke har planer om å lese hele bloggen hennes, vet jeg ikke hva hun har skrevet ellers. Jeg snakker rett og slett ut i fra det hun selv har linket til og kalt lavkarbo inntil for få dager siden.
Og jeg må få lov til å reagere på at mannen hennes kaller beyoncé bælfeit. For det reagerer jeg på! Og at han legger ved å si sånt press på kona til å være anorektisk tynn. Men jeg mente ikke at denne tråden skulle bli en hetsetråd. Jeg personlig kommer ikke til å lete gjennom tråden for å finne ut hva hun spiser nå. For så mye bryr jeg meg virkelig ikke.. Kanskje noen burde nevne til henne at det kunne være lurt å linke til noe nyere...?
|