Vis enkelt innlegg
Gammel 06-12-10, 00:06   #21
Supera
Seniormedlem

Supera sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 41
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Aeryths oppussingsprosjekt

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Har du sett på mørk grå skap? De vil skape litt større kontrast mot svart benkeplate. Jeg syns helt svarte skap har en tendens til å "komme mot deg" i et rom....

Jeg skjønner tanken, men grått er liksom så trist, og den nyansen så litt skitten ut. Enten blir det svart, eller så blir det eikefarget eller noe. Men vil helst ikke ha mer tre i rommet. Har furugulv og synes det er nok.

Førsteutkastet var faktisk off-white (lidingö som jeg ser mange er så glad i), men jeg ble ikke så fornøyd med det. Det så altfor feminint ut for min smak.

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Og jeg ville definitivt forsøkt barløsningen uten overskap en stund. Så kan du bestemme om du vil ha skap etterhvert. Med vanlig takhøyde og overskap vil det ikke bli mye rom mellom benken og baren, så man vil automatisk sitte og bøye seg når man sitter ved den.
Men hva med en åpen hyllelønsing til glass o.l?

Dere har vel egentlig rett. Det var det hun på IKEA også sa - at man heller kunne sette opp senere hvis man trengte. Hun sa at det var så mange på åttitallet (tror jeg det var) som ville ha overskap over slike benker, og en etter en tok dem av igjen. Hun hadde gjort omvendt, men det ble aldri til at hun hengte opp overskap.

Åpen hylleløsning er jeg ikke fan av. Jeg er mer minimalistisk av meg enn som så, så jeg synes det ser så rotete ut. Ikke liker jeg landlig/gammeldags stil heller.

Opprinnelig lagt inn av helene75, her.

Synes sort på kjøkken er stilig. Har selv sort benkeplate( klarte ikke leve uten da jeg pusset opp) men det krever MYE vasking for å leve med. Alt synes. Selv jeg som liker å stelle hjemme synes det kan bli litt mye. Bare et lite praktisk tips.
Spennende prosjekt du har..

Helt sort kan jeg tenke meg er litt strev, men så lenge det er litt mønster i plata så er det ikke så ille. Jeg har helt hvit benkeplate nå. Det er noe herk! Men man kan i alle fall bleke den. Men man ser virkelig ALLE flekker på benkeplata jeg har nå, sukk. Det er rett og slett demotiverende. Man vasker, og så ser den skitten ut neste dag uten at man har jobbet der.

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat