Vis enkelt innlegg
Gammel 05-12-10, 20:25   #34
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Fotballfrue Caroline

Opprinnelig lagt inn av senorita, her.

Jeg har ikke noe mål om å se slik ut når jeg er ferdigslanket. låra er fine ja.. Men jeg vil nok veie litt mer og ha litt mer former enn hun har...

Jeg skulle ned i 75 kg jeg. Jeg gikk ned til 57 kg og fikk en BMI på 18 uten å gjøre noe som helst for det. Nå har jeg klart å legge på meg 2 kg med iherdige forsøk. Så det går ikke alltid som man vil, og da er det ikke så gøy å lese eller høre folk si at de ville aaaldri vært så tynne for det er ekkelt osv. Man klager på at overvektige blir diskriminert, men sannelig synes jeg undervektige blir vel så diskriminert, og det ofte mye mer åpenlyst og direkte enn mot overvektige.

(Snakker generelt nå, ikke spesielt om noen i denne tråden, jeg snakker om tendensene).