Vis enkelt innlegg
Gammel 05-12-10, 16:55   #9
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Din favoritt-sangtekst...

Opprinnelig lagt inn av Karin, her.

...hva er det? Eller bare en tekst du liker veldig godt?

Min er i alle fall ikke "Nei, så tjukk du har blitt..."

Nå er jeg slett ikke 100% sikker på at man kan gjengi sangtekster på nettet sånn uten videre, men hvis man oppgir forfatter, burde det vel være sånn noenlunde???

En av mine favoritter (fordi jeg er en uforbederlig romantiker) er "Annie's song" av John Denver. Nå gikk han og hans kone Annie fra hverandre til slutt, og selv omkom han i et småfly på havet... Uff! Men teksten her er virkelig en av mine favoritter. Jeg tilbrakte mesteparten av mitt første ekteskap med å drømme om at det kunne gå an å få det sånn, og de siste 25 årene har jeg faktisk hatt det sånn...

Annie's song
(John Denver)

You fill up my senses
Like a night in the forest
Like the mountains in springtime
Like a walk in the rain
Like a storm in the desert
Like a sleepy, blue ocean
You fill up my senses
Come, fill me again.

Come, let me love you
Let me give my life to you