Vis enkelt innlegg
Gammel 05-12-10, 14:53   #59
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Sukk. Kjøkkendilemma

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.

For et fantastisk kjøkken, Nerthus!

Takk - var ganske så lite beskjedent fornøyd selv etter at det ble ferdig også Veldig mye arbeid, all rivingen først og så veggriving, og bygge opp igjen alt. Planleggingen var mest gøy Søs hjalp heldigvis med å sette sammen alle skapene... Likte å ha skap helt opp - da sparte jeg meg vask på toppen også - og kunne skjule mer av "rotet" mitt

Pusset opp alt - bad også - rev ALT og flisla på nytt (det skal jeg gjøre selv neste gang gitt - for jeg ble ikke helt fornøyd med et par småfeil hehe). Stue med nytt gulv, malte tak og vegger, og soverom likens - maling og nytt gulv. 3 mnd tok det før jeg var ferdig, men studerte på nett i den tiden så jeg hadde heldigvis mye tid tilgjengelig.

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat