Vis enkelt innlegg
Gammel 05-12-10, 14:48   #5
solihjerte
Medlem

Medlem siden: May 2010
solihjerte er ny på veien

Sv: Tanker ved minus 20

Gratulerer med flott vekttap!!

Men hvor lenge skal du ha pause? Helt fra julaften til 3. januar? Jeg er ikke ute etter å kritisere, men har egen erfaring på 2 planlagte utskeielser etter jeg startet i Mai. De varte begge to i 3 dager, og det som var lærerikt i ettertid, var at det var ikke så fantastisk å spise godteri, brødmat og pasta. Jeg ble oppblåst, gikk opp 2-3 kilo, fikk pels på tennene og generelt en dårlig følelse i hele kroppen.
Jeg hadde i utg. pkt tenkt å ta en "pause" på julaften, 1. og 2. dag, men har slått det fra meg. Jeg kommer til å spise riskrem på julaften, men tenker å begrense det til den dagen.

Men vi er alle forskjellige, dette er bare min erfaring. Og jeg synes det er godt å ha en erfaring på at det å ta pauser ikke er attraktivt, for alle de positive tingene jeg opplever på lavkarbo blir jeg fratatt i de pausene - så det er ikke verdt det.

Jeg har brukt litt lengre tid enn deg, har kvittet meg med 30 kilo, men har minst like mye igjen, så det å finne noe som jeg kan leve med har vært superviktig, og jeg er overlykkelig over at lavkarbo "finnes" .

solihjerte er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat