Vis enkelt innlegg
Gammel 05-12-10, 14:19   #189
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Du blir glemsk av lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Det lurer jeg også på... siden jeg har spist akkurat det ofte mindre i 15 mnd nå...

Og jeg har spist stort sett på den måten i over fire år, helt suberbt!
Og jeg er langt mindre glemsom. Hypothyerid hjerne tenderer også til tåkeleggelse, noe som er LANGT bedre nå! Jeg klarer til og med vanlig matte, jeg som alt på barneskolen ble satt i dyskalkuli-båsen .
Sånne artikler har jeg slutta å bry meg om for lengst. Jeg ser at det går den riktige veien på sikt, så at Dagbladet skriker i krigstyper over dette, fordi de har blitt en tannløs tabloidblekke uten en utfordrende tanke i hodet, gjør til at jeg bare skummer overskriften, himler med øynene og går videre. JEG vet hva som funker på meg!

EDIT! Litt tåkete er jeg riktignok, for jeg postet dette etter å ha lest første siden. Haha! Nå har jeg lest alle åtte sidene, og synes det har vært både interessant og underholdende på en ellers døll søndag .

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat