Vis enkelt innlegg
Gammel 05-12-10, 12:23   #186
Bombus
Medlem

Bombus sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 75
Bombus har en fantastisk aura rundt segBombus har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Du blir glemsk av lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Det finnes et lite program som er ekspert på å fjerne rester av andre program som du har avinstallert - har brukt det selv Heter Revo uninstaller pro. Betalte ikke for det - mulig det er prøvetid? Husker ikke - veldig greit å bruke ihvertfall

I tillegg kan du prøve å kjøre Adaware og Spybot - disse rensker godt opp - jeg kjører de ihvertfall en gang i mnd. Søk etter free og så navnet på programmet. Si fra om du ikke finner nedlastningene - de pleier å "gjemme" de blant betalversjonene...

Har nå installert Revo uninstaller pro (30 dager gratis prøve), men det hjalp ikke. Revo ser nyttig ut - gir god oversikt over alt unødvendig dill som kan fjernes. Men den finner ikke disse irriterende reklamegreiene som svirrer på skjermen når jeg åpner explorer og ikonet for SweetIM (apefjeset). Men det får være, jeg tar med maskina på jobben og får hjelp av IT-folka. Det må jeg gjøre med jevne mellomrom når Vista har gått full.

Hva var det denne tråden handlet om nå igjen...

Bombus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, på en måte Svar med sitat