Vis enkelt innlegg
Gammel 04-12-10, 23:51   #35
mam
Seniormedlem

mam sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
mam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjent

Sv: Sukk. Kjøkkendilemma.

Sitat:

=misslinda;978791
Syns den andre løsningen din er kjempefin og den gir ett stort og fint rom når ikke høyskapene står i midten Hadde irritert meg over hvor mye plass en mister i hjørnet jeg , Så jeg ville definitivt tatt den andre Men det er jo selvfølgelig opp til dere da Hehe..

Jepp... det ser åpnere ut. Jeg føler at jeg mister noen store skuffer, jeg synes jeg må ha 2 smale skuffeseksjoner på hver side av komfyren, slik at den kommer midt på rekka. Brede skuffer er lekkert! Men det er karusell i både over og underskap i hjørnet.

Det som ser ut som dører i underskapene, er utrekkbar skuff med en mindre skuff gjemt inni. Jeg har faktisk bare dører inn til hjørneskapet.

Prisen, jeg har et stramt budsjett. Jeg trodde alle hvitevarer var regnet med, men hadde ikke tatt med kjøl/frys. Oops. Likevel kan jeg presse det ned mot 50 000. Vi kan gjenbruke vasken, vi har vanlig str for et 60 cm underskap. Jeg kan droppe innebygd mikro og bruke den for benk. Jeg kan kjøpe en brukt ventilator. Sittebenken jeg har tegnet inn av lave skap kan vente. Jeg kan søke rundt etter billigste benkeplate. Nei jeg skal ikke ha svart!

Jeg skal kontakte en rørlegger og få prisen på å trekke vann og avløp opp. I verste fall kan jeg droppe vindu på langveggen helt. Det gamle med 1 lags glass må vekk uansett, men det kan kles inn. Jeg stakk hodet ut og så at vi taper ikke akkurat mye utsikt. Nordøst vendt vegg også, ikke mye sol vi mister. Det er 3 store vinduer der allerede. Bonuset der er en fin vegg jeg kan ha fondtapet på.

mam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat