Vis enkelt innlegg
Gammel 04-12-10, 19:22   #28
Supera
Seniormedlem

Supera sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 41
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Sukk. Kjøkkendilemma.

Opprinnelig lagt inn av mam, her.

Har Ikea slike sjalusiskap?
Jeg har lite kjøkkenmaskiner av den stilige typen, bare gammelt ustilig ræl. Hadde vært godt å skjule de.

IKEA har det, ja.

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Under vasken må du jo ha skap

Nåja, IKEA har en bred skuff til under vasken også! Én stor skuff under vasken. Den var genial! Trekke ut hele røkla og så er det bare å legge søpla fint oppi i stedet for å strekke armen inn i skapet.

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Høyskap... Tja... Det rommer mye da, men det er dette med å komme til igjen - dersom du kan få uttrekksbare hyller i det så anbefaler jeg det, da med kant i bakkant så ting ikke faller ned når du drar ut hylla. Jeg har fire kurver som kan dras ut i mitt høyskap (originalt skap fra 1970), men dessverre selger de ikke sånne enkle hyller på Ikea lenger tror jeg, skulle gjerne hatt flere.

HTH har disse to løsningene på høyskap. (se vedlegg)

Vedlagte bilder
Filtype: jpg HTH høyskap.jpg (49,9 KB, 18 visninger)

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat