Vis enkelt innlegg
Gammel 04-12-10, 18:25   #22
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Sukk. Kjøkkendilemma.

Jeg har hvit ståt fra Ikea og bøk benkeplater og har ikke angret en dag! Har små, svarte knotter i smijern på både dører og skuffer, liker ikke disse diiiiigre håndtakene som er så moderne nå.

En ting vil jeg råde deg til: IKKE underskap! Kjøp kolonialskuffer istedet! Under vasken må du jo ha skap, men ellers - kjøp for all del skuffer!!!! Med skap ender du bare med å ligge på kne og grave innerst i skapet for å finne ting, med skuffer har du full oversikt når du drar dem ut. Kommer aldri til å ha flere underskap enn høyst nødvendig om jeg skal innrede kjøkken igjen og er sjeleglad for at jeg gikk for skuffer.

Glassdører i noen av overskapene gir et luftigere inntrykk. Jeg har to overskap på 60 cm med ett på 40 cm i midten på den ene veggen og på midtskapet har jeg valgt å ha dør beregnet på ventilatorskap, den er lavere enn en vanlig skapdør så jeg har en åpen hylle nederst, gir mer luft synes jeg.

Om du skal ha hjørneskap anbefaler jeg hyller fremfor karusell, karusell tar mye plass og gir lite hylleplass, dessuten går de raskt i stykker er min erfaring.

Høyskap... Tja... Det rommer mye da, men det er dette med å komme til igjen - dersom du kan få uttrekksbare hyller i det så anbefaler jeg det, da med kant i bakkant så ting ikke faller ned når du drar ut hylla. Jeg har fire kurver som kan dras ut i mitt høyskap (originalt skap fra 1970), men dessverre selger de ikke sånne enkle hyller på Ikea lenger tror jeg, skulle gjerne hatt flere.

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat