Vis enkelt innlegg
Gammel 04-12-10, 11:06   #47
ChristineSixteen
Medlem

ChristineSixteen sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 41
ChristineSixteen er ny på veien

Sv: Er så utrolig glad og lettet!

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Jeg leste en eller annen plass at det var bra å ha lavest mulig fettprosent før man gjorde bukplastikken. Det har vel kanskje noe med det endelige resultatet å gjøre? Hvordan blir bukplastikken hvis man går ned betydelig i vekt etter at operasjonen er gjort? Nå tenker jeg på i utgangspunktet slanke mennesker som mister mye av fettprosenten sin. Ikke sånne semiovervektige, slik som meg selv

Jeg er mest bekymret for akkurat nedre del av magen. Det virker som den ikke løfter seg nevneverdig uansett hvor mye fett jeg mister. Over navelen er jeg faktisk relativt slank uten ekstra hud. Ser litt sykt ut

Ja man bør jo ha lavest mulig fettprosent for at det skal bli fint, derfor jeg ble litt overrasket. Men hun sa jo til meg at det kom til å bli penere hvis jeg gikk ned de 5 kg jeg selv ønsker å gå ned. Men jeg betaler for ekstra fettsuging for å få bort alt. Fettcellene blir jo ikke borte når man slanker seg, de blir bare tomme og må dermed suges bort.

Jeg har skjønt det sånn at det ikke gjør noe å gå ned litt i vekt etter opreasjonen, men hvis man går ned en del så blir jo operasjonen på en måte ødelagt. Derfor bør man være mest mulig ferdig slanket. Og det var sikkert derfor jeg fikk det, siden jeg bare skal ned 5 kg til, og de får jeg forhåpentligvis bort før operasjonen.

ChristineSixteen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat