|
Sv: Desemberskravletråden
Opprinnelig lagt inn av StineH, her.
Jaa... Jeg gleder meg nesten litt til alle de musklene forsvinner og jeg... For tror det er umulig å i fremtiden skulle veie 70 kg og ha like mye muskelmasse som jeg hadde for å bære mine 150 kg's tunge kropp...
Dersom eg mister overskuddsfettet, så vil eg sitte igjen med "overvekt" etter BMI dersom eg klarer å beholde muskelmassen og beinmassen. Eg ser ikkje på det som eit problem, og håper eg gjer det, for musklar er bra. Morsomt at eg er aller mest muskuløs i overkroppen - det er jo ikkje i første rekke armane som har båret vekta mi, men det kjem nok av løfting og bæring av barn eit titalls gongar per dag i ti år. Å vere sterk og motstandsdyktig mot beinbrot er for meg mykje meire viktig enn å passe inn i str 38, og god helse vil eg jo ha sjølv om talet på vekta seier "overvektig". Så min kroppsanalyse foreslo 72 kilo som passande for meg basert på muskel-og beinmasse, og det er faktisk heile 15 kilo over det eg sjølv såg for meg som mål basert på mine stutte 158 cm. Eg trur ikkje det blir uproporsjonert i det heile tatt, men det må ein vel kanskje nesten berre sjå an ettersom ein går ned og mistar flesket.

|