Vis enkelt innlegg
Gammel 04-12-10, 09:40   #4434
Supera
Seniormedlem

Supera sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 41
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Furine, her.

Mykje, intenst, fysisk arbeid i det siste med til dømes husrenovasjon som hendene dine ikkje har vore vandt til frå før, kanskje?

Eg har noko ein hudlege ein gong kalte kontaktallergi, og eg får ei kjensle av "brennande" hud og prikking i dei om eg klappar lenge til dømes. Eller hentar noko opp frå frysaren. Det kan variere veldig i perioder, kan vere totalt "symptomfri" i årevis, og så dukkar det plutseleg opp igjen. Snodig denne kroppen...

Hm, har ikke hatt "brennende hud"-følelse. Jeg vil heller si at de er mer kalde enn varme altså, men ikke veldig kalde. Det føles bare ut som en mild versjon av at jeg har ligget på armen og den ikke har fått nok blod.

Altså, nå har jeg vært borti en del glava i det siste (hansker? pføy ), men det merker jeg lite til. Jeg klør ikke av glava, bare i halsen hvis det er dårlig ventilasjon. Beskyttelsesbriller har jeg hatt på meg altså. Men ellers har jeg ikke jobbet så hardt med hendene. Båret litt planker og bjelker, men ikke nok til at huden inni hendene har forandret seg. Den er fortsatt myk og uten sprekker. Den tørre huden på håndbakene tror jeg nok er mest på grunn av kulden.

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC