Vis enkelt innlegg
Gammel 04-12-10, 03:37   #43
Cherry
Seniormedlem

Cherry sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Er så utrolig glad og lettet!

Opprinnelig lagt inn av ChristineSixteen, her.

Jada det er lys i tunnellen for dere andre også Hun sa at det bare var fint hvis jeg gikk ned mer før operasjonen, trengte ikke å stabilisere vekten først. Hun målte ikke henget mitt engang, bare spurte om jeg hadde noen plager. Så jeg bare sa at det var sårt og klødde, og da var det ikke noe problem.

Jeg leste en eller annen plass at det var bra å ha lavest mulig fettprosent før man gjorde bukplastikken. Det har vel kanskje noe med det endelige resultatet å gjøre? Hvordan blir bukplastikken hvis man går ned betydelig i vekt etter at operasjonen er gjort? Nå tenker jeg på i utgangspunktet slanke mennesker som mister mye av fettprosenten sin. Ikke sånne semiovervektige, slik som meg selv

Jeg er mest bekymret for akkurat nedre del av magen. Det virker som den ikke løfter seg nevneverdig uansett hvor mye fett jeg mister. Over navelen er jeg faktisk relativt slank uten ekstra hud. Ser litt sykt ut

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat