Vis enkelt innlegg
Gammel 04-12-10, 01:06   #4
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 49
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Sukk. Kjøkkendilemma.

Jeg har pusset opp kjøkken 2 ganger, en gang i gamleleilgheten og en gang her vi bor nå. Begge gangene gikk jeg for Ädel kirsebær. Den er ute av produksjon nå, men jeg er veldig fornøyd. Frontene er veldig enkle å holde rene. Jeg har mørk benkeplate og lys toscana vegger. Pluss en knall grønn endevegg, som jeg elsker! Og vi snakker knall altså, skikkelig elixia-grønn! Jeg syns kontrastene er det beste, med alt lyst hadde det blitt for kaldt for meg. På det forrige kjøkkenet hadde jeg hele i den grønnfargen, og det var nok litt mye.

Men hvis jeg flytter i hus vil jeg nok ha et lysere kjøkken. Men ikke hvitt! Aldri hvitt! Det blir så utrolig fort stygt.
Søstra til sambo pusset opp med ädel off-white (vet ikke hva den heter), og har cappuchino vegger. De er et par anelser mørkere enn kjøkkenet, og gir fin dybde. En ting de gjorde som er verdt å ta med seg: Gå for så mye skuffer som mulig! Nå finnes det skuffeløsninger for alt, og de er superpraktise!