Vis enkelt innlegg
Gammel 03-12-10, 21:49   #66
StineH
Seniormedlem

StineH sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 35
StineH har en fantastisk aura rundt segStineH har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Når er man egentlig fornøyd ...?

Jeg hørte ett sted at Anne Anka hadde en fettprosent på 14 !! Er ikke det litt sykt?...

Mitt mål er å for første gang i mitt liv kunne gå ut blandt folk og føle meg tiltrekkende, tynn og virkelig VEL med meg selv.. Jeg har såå lyst til å kunne gå inn i en butikk å vite at om jeg vil, og hadde hatt penger, så kunne jeg kjøpt ALT fordi ALT passer...
Så lenge jeg kan husker har jeg måttet lete igjennom stativ etter stativ, haug etter haug med klær, for å finne det største plagget.. For så å trykke meg inn i det i prøverommet, og så kanskje tenke at nei! Usj, dette plagget vil jeg ikke ha, ELLER så har jeg kjøpt den med tanke på at jeg èn dag.. i fremtiden skal bli tynnere...

Mitt hovedmål er faktisk, og jeg er ikke fornøyd før jeg er tynn... Jeg er 20 år, og har aldri vært "tynn" eller "slank".. Jeg skal ikke leve hele livet å bare ha opplevd å være bælfeit og lubben... Kanskje litt sært, men det er mine tanker.. ^^,

StineH er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest mulig protein og fornuftig fett, og minst mulig karbs. Svar med sitat