Tråd: Blogging???
Vis enkelt innlegg
Gammel 03-12-10, 19:43   #4
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Blogging???

Hvis du starter fordi du mener å ha ting å si som andre bør få lese - og dette blir populært - kan du jo etterhvert sette deg inn i måter å tjene penger på på bloggen din.

Hvis du starter for å tjene penger først og fremst - er det ikke sikkert det er det smarteste

Bloggere med bra inntekter tjener bra fordi de har mange som følger dem, som er interesserte i siste innen makeup og mote, eller sladder fra vennegjengen til bloggeren
Jeg tenker at jeg på den ene siden godt forstår denne fascinasjonen for slike vakre småsnuppers behov for å vise seg fram - mens på den andre siden tenker jeg - herlighet hvor mye tid mange bruker på overfladiske ting

Når JEG var ung (DER kom den! Nemmelig!) - og var 13-15 år hadde vi også slike glam-jenter i klassen eller parallell-klassen. De hadde alltid siste nytt innen klær og sminke, og snakket de om en ny klesbutikk som hadde åpnet - vel - da var vi alle en eller annen gang på vei dit for å sjekke den ut. Sånn sett har vel bare fenomenet "populære tenåringsjenter" flyttet seg fra REAL life til Cyber life - med mulighet for å nå mange flere tilhengere. I tillegg viser det seg i dag at man kan tjene masse penger som fjortis-blogger (Voe fra Hønefoss som eks), og dermed skape seg et godt økonomisk grunnlag til man skal flytte hjemmefra. Foreldre er jo inne og hjelper til her da.

Så kan jo vi (jeg ihvertfall hehe) som har dypere verdier i livet enn siste fashion og merkeklær forundres over at det som til syvende og sist på dommens dag ER viktigst i livet - slett ikke er så viktig når man er 14, kan få gratis one-pieces og sminke og sponsorer så det holder

Håpet mitt er jo at alle blir voksne en gang, ikke bare i alder... og ser at det hjelper ikke SE bra ut om man har det vondt inni seg, eller har mistet noen man er glad i.

Nåh - dette har ligget lenge og verket etter å komme ut ser jeg - beklager om jeg kuppet tråden (Kanskje jeg bare skal begynne å blogge istedet? )

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat