Vis enkelt innlegg
Gammel 03-12-10, 14:40   #22
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Er så utrolig glad og lettet!

Så flott!! Var det Frøyen du snakket med? Han er fantastisk! Han opererte min mage på Aleris i september i fjor, fjernet 2 kg hud på magen (omvendt t-snitt) og jeg har aldri hatt så flat mage i hele mitt liv. Jeg mener, den er HELT flat fra øverst til nederst, ikke engang antydning til kul nede slik de aller fleste har. Helt, heelt flat. Jeg må stadig klype meg i armen for å forstå at denne magen er min, selv over 1 år etter operasjonen. Han er et geni, den mannen! Så gled deg.

Jeg har pupper fra helvete etter vektnedgangen men har aldri fått gjort noe med dem siden jeg trodde jeg måtte betale selv. Er det sjans for å få dekket dette også, altså? De ser virkelig ikke ut. Minus 77 kg gjør noe med puppene altså. Det er bare hud, ingenting, absolutt ingenting fyll.