Vis enkelt innlegg
Gammel 03-12-10, 12:58   #8
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Egg til frokost

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Statens ernæringsråd gjorde en god jobb da de påsto at egg er farlig. Skal tro når den myten avgår ved døden?

Jeg prøver å overbevise min svigermor. Men hun er en godtroende sjel og tror på legen om at det øker kolesterolet. Jeg sa rett ut at egg er frikjent for mange år siden og den legen som fraråder egg jammen trenger litt oppdatering selv. Hun unngår fett, fordi diabetikere ikke skal ha fett og hun er på grensa til dia 2. Hun har vært superflink og gått ned masse ved omlegging til lavkarbo, men jeg skulle virkelig ønske hun tok en dæsj fløte til skyren hun spiser til dessert mm. Jeg er jo seriøs redd for henne, fordi hun får ikke sjekket andre kilder enn legen og hun tror faktisk på legen. Jeg håper hun ikke leser på pakkene med solsikkefrø mm og oppdager at Nannahs knekkebrød er spekket med fett

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat