|
Sv: Fins det håp?
Jeg er litt som TS, synes det er masete å lage mat Så for min del var virkelig ketolyse bakemixen en lifesaver! Hadde hatt bakemixen i skapet siden i sommer da jeg tenkte jeg skulle prøve å bake brød for et par uker siden...og herremin, så mye enklere det ble å hive i seg noe mat når man følte søtsuget!! Ikke smakte det fælt heller, så det gjorde alt mye bedre.
En brødskive med skinkeost og krydret kalkunskinke tar ca 30 sekunder å stelle istand og det passer meg perfekt.
Ellers steker jeg baconsurrede pølser med sukkerfri ketsjup og rosenkål til middag ofte,.går også raskt..og i helgene lager jeg pizza med kavliost som bunn og svinekjøttdeig oppå.
Sliter litt med fettet her også, men faktisk er jeg nå mer på den at jeg foretrekker å spise slik at jeg ikke føler meg oppblåst og jævlig, så får heller vekta gå saktere nedover 
Liker godt Cavalier sjokoladen, men fordi den for det første koster 26,- for en plate OG må styre litt for å handle den (helsekost) så har jeg en lei tendens til å gå på en smell med Euroshopper sjokolade (synes faktisk den er bedre enn alle andre sjokolader, hurra) iblandt. Prøver å unngå det og heller gå på en lavkarbosjokoladesmell, men det er ikke så lett.
På den annen side kan man jo si at man må lide for skjønnheten, for maltitol ernoe kroppen min ikke liker, så jeg går fort ned 1-1,5 kg i ren ..vel..utslipp etter å ha spist cavalier sin sjokolade :P mageknip er kjipt, men å gå på vekta dagen etter er ikke dumt for motivasjonen..hehe.

|