Vis enkelt innlegg
Gammel 03-12-10, 01:50   #68
Kari Marita
Seniormedlem

Kari Marita sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Nord-Trøndelag.
Kari Marita er en juvelKari Marita er en juvelKari Marita er en juvel

Sv: du blir glemsk av lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Aeryth, her.

Du påstår ikke noe, sier du?

Oh boy... Ingers rugbrød er en sunn kur? Lena Beatrice gikk gjennom oppskriften. Ingers rugbrød er ikke noe sunt brød, du... Joda, bedre enn loff, men ikke stort bedre enn kneip.

Og du virker ikke så interessert i å lære mer om lavkarbo... Du har allerede bestemt deg for at fett er usunt og sukker er usunt mens andre karbohydrater er sunne. Synd for deg, men som andre sier, ingen kan tvinge deg til å tro noe annet. Er jorda flat, så er jorda flat. Eller er det livsløgnen du tviholder på?

Men hvis man MÅ ha 50-100g karbohydrater, så kan du jo gjerne nevne ett essensielt karbohydrat for meg. (Essensielle stoffer er stoffer som ikke kroppen lager selv og som vi MÅ få i oss for å overleve)

Essensielle fettsyrer: 2 stk. Omega-3 og omega-6
Essensielle aminosyrer (proteiner): 8 stk. Valin, leucin, isoleucin, phenylalanin, methionin, tryptophan, threonin, lysin, arginin
Essensielle karbohydrater?

Å foresten hva er galt med at jeg vil spise 50-100 karber,det er jo vanlig lavkarbo det.Ikke alle føler seg vel med 10-20 karber og mye fett,fordi om du gjør det!!Jorda flat og livsløgn?Patetisk!

Kari Marita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo. :) Svar med sitat