Vis enkelt innlegg
Gammel 03-12-10, 00:57   #559
Mammamiia
Medlem

Mammamiia sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Kapp
Mammamiia er på en erverdig vei

Sv: Maistarternes veietråd!

Åh så spennende, Frøkengiraldriopp! Hvor skal dette publiseres? Dette må vi få se vettu.

Det med å ha et avslappa forhold til vekta og nedgangen tror jeg er smart. Jeg tror resten kommer når bare kroppen får tatt seg inn litt igjen jeg. Mulig jeg er på et slikt lite platå og? Står bom fast, - men orker ikke bekymre meg. Jeg skal holde meg slik til over jul nå - så håper jeg det løsner litt igjen etterpå. Trur eg. Har god tid!

Det med å føle seg slank(ere) er litt opp og ned for meg... Føler meg fortsatt ofte som 82 kilo og ikke 70....... Men jeg tar meg ofte i å se meg i speilet ja. Poserer litt for meg sjøl lissom. hehe. Og her forleden så jeg på bilder fra sydenturen i februar/mars - og sammenligna med bildene fra turen nå i november. Duverden...... det var forskjell ja! Men det jeg ser vektnedgangen best på, er beltet! Jeg kjøpte meg et nytt i sommer. Nå må jeg straks finne fram hulltanga. Slikt er moro.

Tvitvi med fotoshooten i morgen!

Mammamiia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fra Ketolyse til egenkomponert Svar med sitat