Vis enkelt innlegg
Gammel 03-12-10, 00:44   #458
Monica31
Medlem

Monica31 sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

God kveld i stuen

Her var det mye å lese! Gøy at tråden er så aktiv! Mange faste "spaltister", det er jo så herlig å være mange om det samme.

Graulere både Titti og Streber. Dere skal se dere tar meg igjen og at vi havner på det samme uansett! Dere er så tålmodige og flinke att'e!!!!!

Da er jeg vel (endelig min tur...."mange av dere har vel hatt syndromet") offisiellt på mitt første vektplatå!
Har ikke rikket meg på vekta på 3 uker, unntatt forrige uke, men da hadde jeg spy-sjuka! Denne uken er vel alt på plass av vann osv. Nå står det helt stilt! Men jeg er ikke frustrert eller demotivert av den grunn. Klærene mine blir bare mer og mer for store. Min svigermor bare måtte si idag at jeg var blitt så mye mindre de siste to ukene(de har vært på feire).....men stillestansen på vekten varer.....virker som om kroppen skal henge med innover. Jeg er blitt smalere disse ukene! Så da er jeg fornøyd

En venninne av meg som både har gått ED og er slanke operert bare lo når jeg sa jeg ikke hadde sett noe på tre uker på vekta. Har du ikke hatt et vektplatå ennå?!?!?- var bare hennes kommentar. For henne hadde det stoppet opp netsen en måned, noen ganger mer og etter det raste hun videre ned! Da er det bare å være tålmodig....

God helg jenter, jeg er ikke på nett i helgen, men får lese meg opp igjen på søndag..