|
Sv: Maistarternes veietråd!
Bra Mammamiia Du er flink!!!
Jeg er stabil jeg - ikke gått noe ned, ikke gått noe opp - og er egentlig fornøyd med det. Jeg har hatt en liten aha-opplevelse, jeg har nemlig begynt å se meg selv som slankere - det har gått opp for meg at jeg ikke er 30 kg overvektig lenger. Selvom jeg har gått ned 16 kg totalt, så har jeg nemlig fortsatt å se meg selv som 30 kg overvektig. Den siste uka har det sklidd inn i hodet mitt at det er jeg IKKE!! Jeg er 15 kg overvektig, og det er en fantastisk følelse. De siste 15 skal også av, men nå gir jeg meg selv en liten pustepause - ikke i form av at jeg skal slappe av fra trening, ikke at jeg skal oppgi lavkarbo/ketolyse på noen måte - men bare prøve å venne hodet mitt til at jeg er slankere, at jeg har vært flink. Går jeg ned noe i løpet av den neste måneden er det en bonus. Kjenner at det er deilig å tenke sånn Det gjør at jeg slapper av, jeg er ikke syyykt redd for å gå opp, jeg har ikke lenger sånne tanker som gjør at jeg har lyst til å gi opp (de pleier å komme etter en stund, etter noen måneder, når jeg sprekker)
Det har skjedd så mye i hodet mitt de siste seks månedene, og de siste ukene spesielt. Jeg merker at jeg har mer tro på meg selv, jeg har kvittet meg med tanker (sabotører) som sier at jeg aldri kommer til å klare det - det kommer jeg nemlig til å gjøre. Jeg har innsett at det er greit om jeg ikke går ned 15 kg på to måneder Jeg har selvinnsikt på en helt annen måte
I morgen skal jeg intervjues - og det gruer jeg meg litt til - spesielt til å bli tatt bilder av - for det liker jeg fremdeles ikke. Jeg skal intervjues om hvordan jeg har gått ned, hva jeg har gjort, hvordan jeg har tenkt. Spennende, og jeg vil så gjerne dele dette med andre - for det har forandra livet mitt - men det er skummelt altså - spesielt dette med bildene.. Wish me luck 

Totalt 17,5 kg fra mai-10 til august-11 - klar for 15 til.
|