Vis enkelt innlegg
Gammel 02-12-10, 00:40   #55
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 49
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hvorfor er lavkarbotilhengere mer "alternative" enn andre?

Opprinnelig lagt inn av Chunky, her.

Ja, fordi omgivelsene (les: foreldrene) oppfører seg annerledes når DE har troen.

Jeg foreslår at du forsøker noen runder med alternativ medisin, også snakkes vi da

Det du sier stemmer overhodet ikke. Jeg har selv vært verdens mest skeptiske og negative fjortis, overbevist om at hvis noen trodde noe skulle funke så skulle jeg på tørre møkka kjempe imot med alt jeg hadde! Selv det klarte de å riste en kronisk urinveisinfeksjon ut av

Grunnen til at jeg sier det med å prøve er at det skjer veldig merkelige ting i kroppen man ikke kan forklare. Ikke nødvendigvis mirakler, men ting som at når man klemmer på et punkt under foten begynner det å banke i mellomgulvet f.eks. Og jeg går inn i det med skeptisk fasinasjon heller enn himmelfallen tro. Jeg er da teknikker for pokker, går jo ikke på hva som helst! Og ikke minst tar jeg pauser for å se om det er tilfeldigheter, om jeg kan få til de samme tingene på egenhånd. Svaret er nei, ikke på vilkår. Jeg kan ikke få 3 kg vann til å forsvinne over natta samme hva jeg gjør.